June 8, 2016

NYE DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP: ET MØTE MELLOM TO LEGENDARISKE MERKER

NYE DS 3 GIVENCHY LE MAKEUP: ET MØTE MELLOM TO LEGENDARISKE MERKER

Kom mai du skjønne, milde! DS Automobiles har gått sammen med GIVENCHY Le MakeUp om å skape en eksklusiv modell basert på den nye DS 3 i kombi- og kabrioletversjon.

 

Denne limited edition-modellen er designet spesielt med tanke på aktive kvinner, som gjerne justerer sminken i bilen. Den nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp har ikke bare en lekker lakkfarge og mye eksklusiv teknologi: Den leveres i tillegg med sminkeprodukter fra GIVENCHY og har en innovativ belysning som lyser opp passasjerens ansikt. Til sammen 1400 biler kommer på markedet internasjonalt fra juni 2016. Publikum kan ta en smugtitt på nyheten fra 10. mai til 7. juni på DS WORLD PARIS, der GIVENCHY Le MakeUp stilles ut sammen med andre ikoniske GIVENCHY-produkter og inspirasjonskilder for bilen. En reise gjennom fransk luksus og eleganse.
Noen uker etter lanseringen av den nye DS 3 er DS-merket stolt over å kunne presentere en limited edition designet i samarbeid med GIVENCHY Le MakeUp. Den nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er resultatet av et naturlig møte mellom to merker som begge er drevet av lidenskap for produktene sine og et sylskarpt blikk for detaljer.
Den nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er et uttrykk for den felles ekspertisen til to ledende merker.
Fra og med juni 2016 vil 1400 nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp i kombi- og kabrioletversjon vise frem fransk ekspertise på veien rundt om i verden.
«Den nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er et produkt av ekspertise fra to ledende merker. Givenchy er et anerkjent navn som har en særpreget, moderne og kreativ tilnærming til luksus, og som legger stor vekt på materialer, teksturer og farger – akkurat som oss. Kort sagt er det et merke med lignende verdier som oss, og et merke som vi også har mye annet til felles med», uttalte DS’ designsjef Thierry Metroz.
«Jeg har drømt om at denne bilen skal gjøre kvinner enda vakrere. At de blir vakrere fordi de sitter bak rattet i den nye DS 3, en bil som allerede er i ferd med å gjøre seg bemerket. At de blir vakrere på grunn av gløden og fargene de får i ansiktet. Og at de blir vakrere takket være den varme rosafargens dynamiske effekt», sa Nicolas Degennes, kunstnerisk leder for sminke og farger i Givenchy.
En spesiell bil for unike kunder
Alle bilene i DS-serien er designet for kunder som har et ønske om å uttrykke personligheten sin. Den nye DS 3 GIVENCHY Le MakeUp er ikke noe unntak. Fra eksteriøret og inn i kupeen er hver eneste detalj grundig gjennomtenkt for å skape en unik bil.
Karosseriet har fått teksturlakk i en perlehvit nyanse med navnet Opalin White. Taket skaper en slående kontrast med fargen Whisper, som også er å finne på speilhus og hjulkapsler. Cabrio-versjonen har takbuer i fargen Whisper og kalesje i sort. GIVENCHY Le MakeUp-logoen i aluminium på vindusstolpene utgjør en elegant og iøynefallende detalj.
I interiøret finner vi mange personlige detaljer. Dashbordet i rosa metallic lyser opp i kupeen, og i midtarmlenet skjuler det seg et oppbevaringsrom til GIVENCHY Le MakeUp-settet bestående av en Noir Couture-maskara, Prisme Visage kompaktpudder og Le Rouge leppestift i tillegg til negllakken Whisper, som er utviklet spesielt for den nye modellen. Gulvmattene er også prydet med limited edition-logo.
Designen er helhetlig, og den rosa metallicfargen fra dashbordet går igjen på innsiden av armlenet, der vi også finner igjen GIVENCHY Le MakeUp-logoen. På oversiden er armlenet polstret og trukket med nappaskinn i fargen Basalte Black med lasergravert 4G-logo. Som kronen på verket er de to sminkespeilene utstyrt med en LED-belysning som er utviklet spesielt for denne modellen og gir perfekt sminkebelysning i forsetene.